Bezorging en Afhalen
In het account kunnen adresgegevens vooraf aan een bestelling altijd gewijzigd worden. Mochten adresgegevens na bestelling en betaling alsnog gewijzigd worden neem dan meteen contact op met de klantenservice.
We werken samen met diverse vervoerders (DPD, Thijs Logistiek en Rabelink Logistics) en die zorgen ervoor dat de bestelling zo snel mogelijk tot aan de eerste drempel wordt geleverd. De artikelen worden allemaal gedemonteerd geleverd.
Ja, dat is mogelijk. Kies dan bij het bestellen voor de optie: Ophalen in Someren. (3% korting).
Levering op de Waddeneilanden is uiteraard ook mogelijk. Echter, onze vervoerders zien dit niet als standaardlevering. Neem aub eerst contact op met de klantenservice om het een en ander te bespreken. Dit kan namelijk tot extra verzendkosten leiden.
Voor een bestelling van < 250 EUR betaal je €9,95
Voor een bestelling van > 250 EUR is de levering gratis
Dit kan in het persoonlijk account. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een track & trace link of een verwijzing naar het systeem van de transporteur. Daarin staat vermeldt wanneer de bestelling geleverd wordt.
Neem aub direct contact op met de klantenservice. We gaan dit oplossen!
Controleer bij ontvangst direct de goederen en teken alleen voor schadevrij ontvangst wanneer er geen zichtbare schade is aan de goederen of verpakkingen.
Neem contact met de klantenservice op!
De levertijd hangt af van het product en de transporteur. Bij elk product op onze website staat de verwachte levertijd vermeld, zodat je direct weet wanneer je je bestelling kunt verwachten. Zodra je een product hebt besteld, ontvang je altijd een bevestiging van de exacte levertijd.
Is je levering vertraagd? Geen zorgen! Als je product niet op de afgesproken dag is geleverd komt het waarschijnlijk de volgende dag.